For en fantastisk start på sommerferien :)

Vi er ferdig med første ferieuke, og jeg sitter her å reflektere over hvor flott denne uka har vært :) Vi start ferien med en tur til København fra mandag til torsdag, og dro på hytta fredag, og her blir vi nok mer eller mindre resten av ferie :)

Fredag hentet vi Maya, og dro på hytta i Eggedal, det har vært noen supre dager her også. Vi er ikke vant med at det er 20 - 26 grader her, men det har det vært de siste dagene. Min Kjære holder fortsatt på med å bygge terrasse, her kommer jeg veldig til kort. Jeg ser hva han gjør, men skjønner lite av det. Prøver å hjelpe til, men det blir mest å hente sekker, vann og rydde Så kjører jeg bilen når det er så store steiner at vi ikke klarer å flytte de uten drahjelp. Ser at når det gjelder praktiske ting er jeg ikke noe spesielt god.

 

 
Maya syntes det er spennende å hjelpe bestefar :) 

Det er deilig å være her på hytta, vi er ute så godt som hele dagen, og vi ser at barnebarnet koser seg veldig her :) 

  
Maya hopper og spretter, løper, leker og har noe å holde på med hele dagen :)


Nå håper jeg de fleste har hatt en flott sommerhelg, og vært mye ute :) Det er nå vi får rikelig med D vitamin gjennom sola. Ha en forsatt fin sommerkveld, hvor en du er :) 

Kommentarer