Lite energi.....

Har merket at denne uken har vært tyngre enn de andre ukene i november. Hadde en liten opptur etter treningen på onsdag, ut over det har jeg virkelig måttet jobbe med meg selv. Det går på masse forskjellig; flere dager hvor det har vært grått fra morgen til kveld, det har vært skikkelig sur og kaldt et par dager. Det hadde vært bedre om det hadde kommet snø, da blir det både lysere og lunere. Jeg er ikke helt frisk av forkjølelsen, litt tung i kroppen, hatt mye vondt i hodet, er rett og slett ikke helt i slaget....Prøver å ikke ha fokus på det negative, men forholde meg til at sånn er det nå en gang. Jobber veldig hardt med å snu det til noe positivt. Ved å sette ord på det kan jeg tenke.... Er det så ille ?..... Da kan jeg umiddelbart konkludere med at....Nei det er det ikke.....

Har det vært noe som har vært positivt denne uken ? Så klart det har... 


I går var jeg bare 3 meter fra når jeg tok bildene av blåmeisen, det var moro :) 

Hvordan har uken vært ?
  • Mandag var jeg og klipte meg etter jobb, og det var deilig å få gjort. Frisør Kjersti er veldig hyggelig, og jeg føler meg alltid veldig velkommen :) Etter det dro jeg rett til datter med familie, hvor jeg kosa med mine fem barnebarn ♥ 
  • Tirsdag dro jeg hjem en tur etter jobb, før jeg dro for å hjelpe til noen timer hos datter, da var en god venninne der og vi fikk kosa med babyer og skrævla :)
  • Onsdag var jeg på trening, og jeg fikk en veldig god følelse :) 
  • Torsdag jobbet jeg litt lenger, når jeg kom hjem var jeg klar for sofa vælting. 
  • Fredag, fikk jeg ryddet noe av det jeg hadde planlagt, og så var jeg et par timer hos barnebarna ♥  Deretter ble det noen timer med flytting. Mine svigerforeldre har kjøpt seg ny leilighet. Den er kjempefin, det er veldig god løsning, den er akkurat passe stor, det er flott innebygd terrasse og den ligger veldig sentralt. Svigerforeldre min kommer helt sikkert til å storkose seg her :)
  • Fredag til søndag har vi vært på hytta, yngste sønn var med denne helgen. Jeg syntes alltid det er veldig kos å ha med barn, svigerbarn og barnebarn på hytta. Vi var en del ute lørdag, fint vær og rundt 0 grader, det varmet godt i sola. Vi satt ute ved bål panna, hvor vi også spiste lunsj, fikk også gått en times tur før det ble kaldere og mørkt ute. I dag sto vi opp til minus 5 grader og kraftig vind, det var skikkelig surt, ble kun en kaffekopp ute for det var for kaldt. Fin helg på hytta og vi har som vanlig vært en del ute, vi har spilt og skrævlet.  Jeg har også fått tatt en haug med bilder, mest av fugler denne helgen også. 
  • Søndag kveld har vi vært å kosa litt med barnebarna et par timer ♥ 
 
Lunsj ute ved bål plassen                Ut på tur, har vært kaldt her 

 

   
Noen av de 200 bildene jeg tok av fuglene lørdag
Granmeis                                          Toppmeis 

Når jeg ser på uka nå har den ikke vært så verst, det er mer følelsen av at den ikke har vært så bra som sitter i meg. Mange ganger kan det hjelpe å skrive litt, da ser man mer hvordan det egentlig er. Det er mange grunner for å skrive, og det gjør jeg når det er noe spesielt jeg ønsker å bevisstgjøre. Jeg kan love at det er effektivt, og kan brukes i alle sammenhenger. Det har jeg gjort mange ganger, og det har gjort at noe jeg står i har blir tydeligere. 

 
Kaldt ute i dag, men måtte ut å ta noen bilder fra terrassen på hytta

Da ønsker jeg deg en fin uke :) Om du er hjemme, på jobb, på tur, på ferie eller hvor en du er. Håper du får en bra uke, husk....... Det er bare du selv som kan gjøre endringer i livet ditt, hvis det er noe du ikke er fornøyd med. Gjør noe hver dag som du liker å gjøre, det er positivt og er med på å holde energien oppe i en hektisk hverdag. 

Kommentarer