Positive opplevelser og fornyet energi :)

Nå var det jammen lenge siden jeg hadde vært innom her, siden bryllupsdagen vår tirsdag 17 juni har det i grunn vært fult program med masse positivt innhold :) 

Onsdag i forrige uke og denne uka har jeg hatt Zumba Toning, det er veldig energigivende :) Flotte damer på timen som gir masse tilbake, og det er positivt for meg som instruktør :) 

Torsdag i forrige uke var jeg på besøk hos tanta og onkelen min  det var en fantastisk hyggelig kveld og time forsvant. Vi skrævla, jeg fikk servert jordbær og is, og jeg kan ikke huske sist jeg hadde en så koselig kveld. Det å ha noen som kjenner deg på godt og vondt, og vet litt om hvordan livet har vært, er for meg utrolig positivt. Det er godt å kunne prate om hverdagslige ting, og det var mange temaer som dukket opp :) 

Forrige helg, fredag morgen til søndag kveld, var jeg på vin klubb tur til Hirtshals, det var en tur med masse påfyll av energi. Det er lenge siden jeg har ledd så mye, og det er så befriende. Det ble en troppers tur med superflotte damer :) 

 
På sykkeltur til fyret i Hirtshals
 
 Utsikt fra fyret                             Fint område rundt fyret 

Tirsdag i denne uken møtte jeg ei venninne som jeg ikke har sett på flere år, vi var ute å spiste og skrævlet i mange timer. Det ble en veldig hyggelig kveld, og vi har alltid mye å prate om. Deilig å ha noen dager i hverdagen som blir annerledes, og alltid deilig å få skrævla :) 

Mandag og torsdag denne uken har jeg vært hos datter med familie :) Mine fem barnebarn kjenner meg godt, og jeg får en flott velkomst fra alle sammen hver gang jeg kommer dit. Jeg setter meg på gulvet og da kommer de i tur og orden, eller alle på en gang for å klatre på eller hilse på mormor  Det er så godt å se at jeg kan være en trygghets person for dem alle  Jeg er heldig jeg 

Denne helgen, fredag formiddag til søndag kveld har vi vært på hytta. Vi har hatt med to av fem barnebarn, Maya og Sophia, og så har min søster og svoger vært med sammen med tre av sine barnebarn. Store og små har kosa seg, og vi har vært mye ute. I går var vi ute så godt som fra vi sto opp til vi la oss. Sophia var ikke helt i form, men det gikk bra og det virket som hun kosa seg hun også :) Søster og svoger har vært med flere ganger, og jeg vet at de syntes det er deilig å være på hytta :) Det blir mye sosialt, vi koser oss med god mat, og det blir mye på ungenes premisser, det er de som er i sentrum nå de er med. Vi er heldige som har denne muligheten til å be med oss folk på hytta, og hvor vi kan være sammen over flere dager :) Vi har hatt nok en fantastisk helg i Eggedal :) 

 
 Det har skjedd litt med boden  :)      Vi var ute i mange timer lørdag :)
 
         Ut på tur aldri sur :) 
   
       Gutta og Maya spiser middag ute        Gutta koser seg med leking og is spising 
 
Maya, Sophia og bestefar 

Jeg har siden tirsdag i forrige uke, leste en av de mest fantastiske bøkene jeg noen gang har lest. Et helt halvt år av Jojo Moyes. Det er også medvirkende årsak til at jeg ikke har vært innom her. All ledig tid her hjemme ble brukt til denne boka, to dager ble det alt for sent før jeg fikk lagt meg til å sove.... Var ferdig i begynnelsen av denne uka, og jeg trang noen dager til å fordøye den før begynte på en ny bok. Takk Hege for både anbefalingen og låne av en helt fantastisk bok 



Det var litt om hvordan 12 dager har blitt benyttet og hva som betyr mye for meg, og som gir meg positiv påfyll :) Det er mye jeg får energi av, og jeg syntes jeg er heldig :) Jeg har ikke så stor familie, men de som er viktigst vet jeg er der, og det er godt å vite  Jeg har ikke så mange venninner, men de jeg har er fantastiske flotte alle sammen  Jeg har en jobb som er meningsfylt, og noen kolleger jeg setter enormt pris på :) Når vi i tillegg har hytta som er vårt paradis, syntes jeg at jeg har all grunn til å være fornøyd med livet mitt :) 

Håper du får en flott uke, og kan nyte noen deilige sommerdager og lyse sommerkvelder :) 

Kommentarer