En helt vanlig onsdag

Dagen i dag begynte helt vanlig, det betyr å gjøre det samme som hver dag jeg skal på jobb, sånn cirka. Jeg står opp rundt halv syv, og drar på jobb omtrent en time senere. Fra jeg går ut døra hjemme, til jeg er på jobb bruker jeg 20 til 25 minutter avhengig av trafikken.

På jobben har det vært en helt vanlig dag, for meg betyr det å være på farten mesteparten av tiden. Jeg har møtt mange flotte mennesker i dag, og det har blitt en del humor noe jeg syntes er veldig deilig :) 

Etter jobb dro jeg rett til datter med familie, da spiste vi middag, og så dro vi på turning. Alle fem barnebarna er med, og jeg er sammen men firlingene på partiet som heter foreldre og barn, enten sammen med datter eller svigersønn, og min Kjære. Det er veldig gøy å være med på turning, og de fire små koser seg masse. De liker å være der, og det syntes :) Thea gikk hele tiden, Sophia gikk masse i dag, og Trym og Emil gikk litt. De turna rundt på matter og tjukkaser, og elsker at det skjer masse rundt dem. Firlingene er nå 16.5 måned, og om ikke de er yngst, så er de minst av de som er med. På dette partiet er det mange hærlige barn og flotte foreldre :) Jeg koser meg masse, og syntes det er moro å være med :)

Turninga er ferdig kl 18.30, da pleier vanligvis fire små å ha lagt seg. Jeg ble med hjem til dem etter turninga for å hjelpe til med kveldsmat og kveldstell så de får lagt seg så fort som mulig. Når fire små hadde kommet i seng, dro jeg hjem.

Vel hjemme satt jeg meg ved PC`en og leste nyheter, FB og annet som interesserer meg. Har etter at jeg kom hjem ikke gjort noe fornuftig. Nå er det tid for tv, jeg skal se CSI og Special Victims Unit, etter det er det kvelden for min del.

Har det skjedd noe utenom normalen i dag ? Ja....., til lunsj spiste jeg knekkebrød med makrell i tomat og majones. I det jeg skulle ta en bit brakk knekkebrødet og jeg fikk det i fanget, så klart med makrell og majones utover buksa. Kommentaren jeg fikk av en kollega var følgende; "jeg har aldri skjønt at det går an å spise knekkebrød med makrell i tomat". Jeg spiser støtt makrell i tomat til lunsj, og gjerne knekkebrød, og det går som regel bra ;) Det er bare så utrolig kiipt når det ikke gjør det......Det ble en stor flekk og mange små flekker nedover buksa. Prøvde å få vasket vekk det verste med Zalo, men det gikk ikke veldig bra ;) Resten av dagen har jeg luktet makrell i tomat.......

Det var min dag, en helt vanlig onsdag......., eller nesten helt vanlig. Ha en fin uke :) 

Kommentarer

  1. Koselig å lese dine små hverdagsnyss. Må jo le litt når jeg ser for meg en stilig dame med røde flekker fra topp til tå ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for hyggelig kommentar :) Det var ikke lekkert med de flekkene, men det er sånn som skjer ;)

      Slett

Legg inn en kommentar

Når du skal kommentere skriv i feltet. Det står kommenter som, har du ingen av nevnte identiteter velger du Anonym. Trykk publiser, da må du bekrefte at du ikke er robot.Trykk så publiser.