Susehue ;)

Jeg er et susehuet, og det er jeg veldig klar over. Det skjer ofte noe rundt meg og med meg, og sånn har det alltid vært. Jeg har som regel full fart på alt jeg skal gjøre, og jeg holder gjerne på med flere ting på samme tid. Min Kjære blir ofte oppgitt.....,Har han grunn til det ? Tja......mulig han har det ;) 

I dag er det planleggingsdag i barnehagen, min svigersønn skulle da være alene med fem barn. Jeg sa jeg kunne hente et par, og ta med hjem til meg. Hadde tenkt å få gjort litt hjemme i dag, og derfor bedre å ha de med hit. Jeg hentet Emil og Trym , og vi var hjemme før de skulle spise og sove. 

 

Etter de hadde lagt seg, begynte jeg å gjøre noe av de praktiske tingene jeg tenkte var lurt å gjøre mens de sov. Trym våknet etter en time, jeg tenkte jeg kunne støvsuge mens han holdt på med sitt. Det likte han ikke noe særlig.....jeg holdt på å støvsuge i vindusposten, og så kikket jeg på Trym. Akkurat da støvsugde jeg snorene på markisa, og fikk ikke stoppa tidsnok, så de forsvant inn i støvsugeren........Det var egentlig litt spesielt for rett før hadde jeg tenkt at de snorene irriterer meg, for de er så lange. Jeg regner med at grunnen til det skjedde, er at nå må jeg gjøre noe med det.....Jeg har prøvd å demontere støvsugeren, men det går ikke...

 

Da var det slutt på støvsuging, så da begynte jeg heller på kjøkkenet. Når jeg vasket i vindusposten, og flyttet på kuene mine, tenkte jeg at Trym kunne holde på med de, mens jeg gjorde mitt. Trym er veldig glad i kuer, og blir så blid når han ser kuer om de er levende, på bilder eller figurer. Så når han fikk låne kuene ble han veldig fornøyd :) Det gikk bra lenge, og jeg fikk gjort masse. Plutselig miste han den ene litt hardt i gulvet og øret datt av. Det datt også av noen flere biter, da hadde det vært kjekt å ha støvsugeren....., men den hadde jeg ikke for den hang fortsatt fast i markisa ;) Så da var det å plukke opp det jeg så, det gikk det også...

 

Jeg regner med at det er en times tid til min Kjære kommer fra jobb, så støvsugeren får bare henge i markisa til han kommer hjem ; ) Regner med at kommentaren blir sånn ca ......men i jøssen navn åssen fikk du til det a ? Det er ofte jeg hører.....For mange år siden hadde jeg en kollega som lærte meg følgende, når det var noe som ikke gikk akkurat som det skulle sa hun til sin mann ....."Du skal elske meg mest, når jeg fortjener det som minst" . Her i huset bruker jeg disse orden jevnt å trutt, og det kan jeg love hjelper når jeg gjør alt det utrolige jeg klare å få gjort ;) 

Ha en super fredag !

Kommentarer

  1. he he ja det er utrolig hva man får til. Jeg pleier å få høre det samme, men det er stort sett etter at jeg har ødelagt noe...

    SvarSlett
    Svar
    1. He he, ja ikke sant ;) Akkurat nå fikk jeg beskjed av min Kjære at vi ikke har markiser, men persienner ;) Er `e mulig ;)

      Slett
  2. Herlig �� klem Hege

    SvarSlett
  3. Persienner-Markiser...
    Foaje-Fojaje...
    Er det så nøye da;) alle skjønner jo hva vi mener ;) Ser hvor jeg har fått det fra ihvertfall, dette er sånn typisk surrehueting jeg også stadig vekk gjør.

    SvarSlett
    Svar
    1. Stakkars deg, du er arvelig belasta ;)

      Slett
  4. Ja, det er nok ikke noe håp for noen av oss, stakkars barna mine, de ligger vel i faresonene de å ;)
    <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Med en sånn mor og mormor er det nok dessverre ikke håp for noen av dere :) Stakkars dere <3

      Slett

Legg inn en kommentar

Når du skal kommentere skriv i feltet. Det står kommenter som, har du ingen av nevnte identiteter velger du Anonym. Trykk publiser, da må du bekrefte at du ikke er robot.Trykk så publiser.