Ti dager igjen til julaften

Vi har gjort mye, og er nesten ferdig med det vi hadde planlagt å gjøre på hytta før jul. Det som er igjen er overkommelig. Jeg fikk teste ut pumpedusjen i helgen :) det fungerte perfekt, og det var utrolig deilig. I boden har vi satt inn flere skap, og byttet ut hylla på vaskerommet i hytta. Fryseren fikk også plass på vaskerommet. Vi har noen flere planer for dette rommet, men nå får det vente. Boden skal gjøres ferdig, og så tar vi en pause med oppussing. Jeg er veldig fornøyd med alt vi har fått gjort i år :)

  


   

Min Kjære holdt på i ene rommet i boden i dag, han fikk lagt gulv og listet, det ble veldig bra. Når han holdt på fikk jeg vasket og ryddet inn i skaper i det andre rommet. Vi ble mye lenger på hytta enn først planlagt, men vi var så godt i gang og alt som er gjort er tross alt gjort.

Vi dro oppom med eldste barnebarn, og da fikk vi være med på noe flott. Fire små og storesøster gikk Lucia - tog ♥ Det var lusekatter til alle, og det falt i smak :) 

 

 


Etter vi kom hjem har jeg fått pakket inn julegavene jeg hadde kjøpt. Fortsatt mangler jeg noen få, men det får jeg tatt i løpet av uka. 


Etter at jeg var ferdig med pakkene, begynt å sjekke hva jeg har i skapene og fryseren for å se hva jeg skal ha med til Eggedal. Det er greit å få brukt opp det vi har hjemme. Noe av det jeg syntes tar lengst tid å lage til julematen, er medisterkaker. Derfor er jeg veldig fornøyd med at jeg fikk lagd de for noen uker siden, her er oppskriften jeg bruker, Medisterkaker

Nå syntes jeg at jeg har kommet veldig godt i gang  i forhold til juleforberedelsene, og det er deilig. Jeg skal jobbe mandag til torsdag, og de fleste kveldene til uka er jeg opptatt. Det er forskjellige ting jeg skal, og det blir garantert koselig :)

Håper du ikke stresser, men klarer å senke skuldrene å få gjort det du skal, må og ønsker før jul. Da ønsker jeg deg en fin uke, med eller uten stress :) 

Kommentarer