Kaos dager

Nå går det i ett fra morgen til kveld for å komme ut av kaos situasjonen vi lever i. Kroppen liker ikke det jeg holder på med, men akkurat nå gir jeg f... i det, for nå vil jeg bli ferdig. Når vi har fått tømt siste rest i formiddag, har vi ikke lenger noe i huset. Det som da gjenstår er å få tømt uteboden og garasjen. I går brukte jeg hele dagen på å vaske, fikk tatt flere rom grundig.  Jeg hadde planlagt rundvask i hele huset før vi flyttet ut, men det sånn ble de ikke. Flere av rommene har jeg kun tatt en utvidet helgvask før de ble tatt i bruk som lagerrom. Datter har fått vasket en del skap og annet som jeg ikke har fått tatt, håper å bli ferdig med resten av vaskingen i dag. 

Det er mye som må bort når en flytter fra et hus på ca 200 kvadrat til en leilighet på 70. Jeg trodde jeg hadde sortert grundig, men ser at mye mer må vekk for ikke å overfylle. I huset har vi hatt mye plass, mange store garderobeskap, og god lagringsplass. Den største utfordringen akkurat nå er hvordan vi skal få plass til klærna våre. Vi prøver oss fram og tar mål og prøver å tenke gode løsninger, jeg har kjøpt noen bedrollere og kan få plass til et par til. I tillegg er det en del annet vi må få på plass før jeg kan sette inn i skaper, så det ene rommet i leiligheten er fylt opp av klær og diverse ting og tang, så der er det akkurat nå det totale kaoset. 

Alt har gått så mye fortere enn vi hadde planlagt, siden datter og familie skal inn tidligere enn vi først trodde. De har også mye de må gjøre og har mye som de må sortere å pakke opp. Det gikk unna hos dem for de skulle ta bilder, ha visninger og da måtte veldig mye bort......fort. Derfor har de brukt flere rom her som lagringsplass en måneds tid.  

Vi har sovet de to siste nettene i leiligheten og jeg vet at det vil gå seg til, og det kommer til å bli veldig bra :) Nå ser jeg frem til å bli helt ferdig i huset, for da kan vi prioritere leiligheten. Å leve i kaos går bra en periode, men jeg kjenner meg selv så godt at det ikke kommer å funger sånn veldig mange dager til. Hvis vi ikke får mer orden, vet jeg at jeg blir i et elendig humør, ennå verre enn jeg allerede syntes jeg er ;) Satser på at vi får ryddet det meste, og kommer oss i orden i  leiligheten i løpet av helgen. 

Nå får jeg bare sparke meg bak og sette i gang, jeg skal tømme det siste og vasket meg ut. 


Da ønsker jeg deg en fin helg, nyt sommerdagene :) 



Kommentarer