Glede en tirsdags kveld

I går var jeg på Me&i party hos datter, da var det nok en gang Lisbeth som var der for å vise frem klær. Datter er så heldig å være bloggvenn for me&i, og får noe klær gratis. Fra firlingene ble født og frem til nå har de fått masse flotte klær. Disse klærne holder fasong og farge vask etter vask, og jeg vet at datter syntes det er moro å gi bort me&i klær til andre når hennes barn har vokst fra de. Jeg har også handlet noe klær fra me&i de siste årene, og er veldig fornøyd med det jeg har kjøpt. Det er gode klær å ha på, og farge og fasong holder seg. Det er alltid noen friske farger i tillegg til svart og grått. Jeg har blitt veldig imponert over klærne til me&i, og spesielt hvor godt barneklærne holder seg. 



Lisbeth har vært hos datter flere ganger hun er fantastisk flott. Det i tillegg til at det var bare noen få, men veldig hyggelige damer, gjorde kvelden helt topp. Da jeg kom hjem sier min Kjære noe i denne duren..... Nå ser du veldig fornøyd ut, har du handla deg glad ? Så tenkte jeg på det han sa.......Tja....handla meg glad ??? Nei det går nok ikke. Jeg blir som regel ikke så happy av å handle, men jeg handlet noe til meg og noe til barnebarna. Det var nok heller stemningen og at praten gikk så lett. Min flotte tante var der, og en av mine beste venninner, og det gjorde jo kvelden bra for meg. I tillegg var et par venninner til datter der, og de var også veldig hyggelige. Så totalt var det hele settingen som gjorde at jeg var glad når jeg kom hjem :) 

Lisbeth viser frem klær, her er et av antrekkene jeg kjøpte
Her er et av de andre 

Innimellom er der deilig å være på sånne jente/ dame greier som party, skrævlekveld eller annet. Når tonen går lett og uanstrengt og alle vil hverandre vel, koser jeg meg maksimalt :) Da blir humøret gjerne noen hakk bedre, og i går var intet unntak. Jeg vet jeg lever godt på dager/ kvelder som dette, og det å ha mennesker rundt seg som vil meg vel er viktig. Jeg sier alltid at jeg ikke har mange venner, men det trenger jeg ikke. Jeg vil heller ha noen få som er verdifulle for meg, og som jeg slapper av sammen med og jeg kan være meg selv på godt og vondt.

For meg er det å ha menneskelig kontakt vesentlig for å funger i min hverdag. Det er familie, venner, kolleger, koselige folk jeg møter på butikken eller andre steder......eller rett og slett alle som er hyggelige, bryr seg om og vil andre mennesker vel. Håper du har noen flotte mennesker rundt deg, som er med på å berike livet og gir deg glede i din hverdag. Jeg er veldig enig i ordene til Per Fugelli; 

Mennesket er menneskets helsekilde.




Har du lyst til å se flere flotte klær, her er noen sider; 

Kommentarer