Første gang på truger 06.01.17, i bilder.

I fjor kjøpte vi truger, jeg prøvde så vidt å ha de på, mens min Kjære gikk et par småturer. Vi har i mange år tenkt at vi skulle kjøpe oss truger, men så har vi hørt at det er så hardt å gå med at vi ikke en gang ønsket å prøve. Isteden har vi vasset i snø, noen ganger til knærne. ble vi enige om å prøve trugene. Det var ikke skiføre, og det var is og holke på alt av veier. Den første turen hadde vi med Luna, som stadig var i beina på en av oss. Her prøver hun å huke min Kjære. 







Jeg syntes det var så moro å gå på truger, vi kom oss ut i naturen og vekk fra veiene. Jeg datt flere ganger og det gjorde min Kjære også. I tillegg gjorde Luna mye rart, så det ble mye smil og latter i løpet av den første turen. 




Vi går ikke akkurat på de enkleste stedene, men det er bare moro og utfordrende, og vi må finne løsninger hvor vi skal gå underveis. Det liker vi begge to, om vi går på beina, på ski og nå også på truger. 





Her løper jeg mot Luna, og det skal ikke mye til før hun er helt gira, og klar for å herje og leke. Det er lenge siden jeg har ledd så mye som jeg gjorde denne turen her.







Denne første turen ble en flott tur fra hytta og rundt i området. Det var lite snø så det en fin måte å prøve truger for første gang. Det var annerledes å gå med truger, det var det veldig gøy og ga helt klar mersmak. Jeg syntes også humøret gikk betraktelig opp, kanskje ikke så rart, jeg elsker å være ute i naturen og komme meg ut på tur. Når vi i tillegg får til å gå der ingen andre har gått, det er rolig  og det var et helt perfekt tur-vær.........Da trives jeg ! 


Kommentarer