Ut på tur....på truger 07.01.17

Luna og jeg har vært på hytta siden før jul, mens min Kjære var hjemme å jobbet noen dager før han kom oppover igjen. Det har vært veldig lite snø, og ikke mulig å gå på ski fra hytta. I går gikk vi på truge tur for første gang, det er lenge siden jeg hadde ledd så mye som jeg gjorde i går, og det ga helt klart mersmak. Når vi går på truger kan vi gå fra hytta, oppover mot snaufjellet eller rundt i området i nærheten av hytta. 
Når vi går på truger blir det både noe oppover og nedover, og det krever mer enn å gå langs veien. Jeg syntes det er superdeilig å komme seg ut i naturen på denne måten. 


Ikke noe tvil at det gjør noe positivt med humøret å være ute på tur
Luna er veldig glad i å løpe etter noe, denne gangen hadde vi med ballen hennes, og hun storkoser seg ut på tur, og det er veldig hyggelig å ha henne med på hytta. 



I dag var det nydelig vær, og som vanlig tok jeg en haug med bilder, må legge ved noen



Det ble en flott tur denne andre gangen på truger. Vi liker å gå utenom veier. stier og løyper, og det er det samme om det er på beina, på ski og nå også på truger. Vi syntes dette er en flott måte å komme oss ut på tur, og kommer sikkert til å ta mange flere turer på truger i løpet av vinteren. Så får vi se om det blir i nærheten av hytta eller om vi utvider området. 


Kommentarer