Trugetur søndag 08.01.17

I dag skulle vi pakke og dra hjem, men siden det var så flott vær ble vi enige om å ta en tur på truger før vi dro. Vi gikk fra hytta og bortover myra, og hadde ikke lagt noen planer for hvor vi skulle gå videre. 




Etterhvert krysset vi Sleggebergveien, og skrådde ned mot elva 
Det var bratt å gå ned til elva, men det er dette vi liker når vi er på tur......noen utfordringer. Da blir det gjerne noe fall og det skjer litt, men det er bare moro

 Her gikk vi over elva, litt på stokken og litt ved siden av
Så bar det litt bortover før vi skrådde opp igjen på andre siden av elva 

Her er ei som er kvikkere til beins, og det ser ut som hun lurer på om vi kommer snart
Vi har med godsaker i lomma, og det er de ei som vet
Siden vi hadde gått et godt stykke nedover, bar det igjen oppover mot hytta

Jeg tar mye bilder, det er av utsikt, trær, blomster, bygg og annet, denne porten gikk vi gjennom og jeg måtte ta et bilde av den, for jeg syntes den passet så fint inn der den var.
Så var vi igjen på oversiden av Sleggebergveien og nesten tilbake på hytta

Det ble en fin søndagstur på truger, vi syntes det er flott å kunne gå på kryss og tvers, og holde oss i nærheten av hytta. Det er ikke mye snø, så sånn sett er det ikke tungt å gå med truger. For meg kan dette fungere bedre enn å gå på ski, for med truger bør jeg ikke belaste armer og skuldre. Denne helgen har vi testet ut truger flere dager, og det har helt klart gitt mersmak. 

Kommentarer